2005 - 2008 Comenius Okul Projesi "TE4BE; Daha İyi Bir Çevre İçin Avrupa'da Elele".
2005-2008 yılları arasında Comenius Projesi için İtalya, Polonya, Slovakya, Romanya, Türkiye ve Fransa'dan 6 ortakla çalıştık. Bu proje, Balıkesir'de Ulusal Ajansımız tarafından kabul edilen ilk Comenius Projesi oldu.
Konu çevre olduğu için bölgemizdeki hava, su ve toprak kirliliği seviyeleri üzerinde çalıştık. Öğrencilerimiz, analiz merkezlerini ziyaret ederek ve yakındaki nehirlerden ve göllerden numune su alarak , zararlı bileşenler açısından analiz ederek su, toprak ve havanın ne kadar kirlendiğini araştırdılar. İkinci yılda, yerel yetkililerin çevre kirliliği için neler yaptığını ve sokaktaki insanların ne düşündüğünü belirlemek istedik. Bu nedenle bazı öğrencileri ziyaret ederek, belediye başkanını, valiyi ve eğitim direktörünü ziyaret ederek çevre ile ilgili eylemleri öğrendik. Üçüncü yılda öğrencilerimiz şarkılar, fotoğraflar, resimler ve kısa sınavlarla daha iyi bir ortam elde etmek için bazı önerilerde bulundular. Bu proje sırasında okulumuz 2008 yılında, ortak okullarımızdan toplam 35 öğrenci ve öğretmenle bir Proje Toplantısı'na da ev sahipliği yaptı.
2005-2012 "Avrupa Gençlik Buluşması" etkinliği.
İtalya'da Emilia Romagna Bölgesi idaresi tarafından Bologna'da organize edilen "Avrupa Gençlik Buluşması" 9 Mayıs Avrupa Günü kutlamaları için Avrupa'nın her ülkesinden sadece 1 okulun davet edildiği ve öğrencilerin çeşitli toplantı, atölye, grup çalışmaları gibi etkinliklerin düzenlendiği bir buluşmadır. Avrupa ülkesinden sadece 1 okul davet edildiği bu buluşmaya Türkiye'den okulumuz davet edilmiştir.
2010-2012 Comenius Okul projesi "FOCUS, Folklor, Kültür ve Benzerlikler".
2 yıllık bu projede Norveç, Hollanda, İtalya, Çek Cumhuriyeti, Türkiye, Belçika, İrlanda ve Almanya'dan 8 ortak okulla işbirliği yaptık. Konu Kültür olduğu için gelenekler, kostümler, yemekler, efsaneler ve mitlerle ilgili çalışmalar yaptık. Bu nedenle, öğrencilerimiz kültürün tüm bu unsurları hakkında bilgi edinmek için çok araştırma yaptılar. Ortak okullarımızdan 50 öğretmen ve öğrencinin ağırlandığı ilk Proje Toplantısına, Kasım 2010'da okulumuz tarafından ev sahipliği yapıldı.
2010-2011 Öğretim yılı Comenius Programı kapsamındaki Comenius Asistanlığı ev sahipliği.
Bu proje kapsamında Romanya'dan bir üniversite öğrencisi yaklaşık 8 ay okulumuzda kaldı, öğretmenlere ve öğrencilere proje ve kulüp çalışmasında ders ve etkinliklerde yardımcı oldu.
2012 Erasmus Stajı ev sahipliği.
2012 yılında Estonya'dan bir üniversite öğrencisini 3 ay ağırladık. Üniversite eğitimi kapsamında Erasmus stajını okulumuzda yapan bu öğrenci 3 ay, Şubat-Mayıs, boyunca okulumuzda başta yabancı dil olmak üzere çeşitli etkinlikler uyguladı. Ayrıca, öğretmen ve öğrencilere ders içi ve ders dışı etkinliklerde yardımcı oldu.
2012 yılı Haziran ayı , "Oyunsa, Birlikte oynarız. Oyuncaksa Kendimizi yaparız." Gençlik Değişimi 3.1 Eylem projesi.
Bu projemizin teması Çocuk Oyunları ve Oyuncaktı. Unutulan sokak oyunlarını oynamak ve hep birlikte oyuncak, bebek yapmak için okulumuzda 5 ülkeden 25 genç bir araya geldi. Katılımcılara neredeyse unutulmuş oyunlar ve oyuncaklar hatırlatıldı, ayrıca farklı ülkelerin kendi kültürlerinde yer alan oyunlar ve oyuncaklar tanıtıldı.
2014-2017 Erasmus+ KA2 Okul Ortaklıkları projesi " Europe For You,E4U"
Ortaklarımızın Çek Cumhuriyeti, Norveç, Hollanda, İtalya, Almanya, İrlanda, Belçika' dan okullar olan bu projede 3 yıl boyunca öğrenciler ülke kültür, tarih ve folklor konularında çeşitli çalışmalar gerçekleştirdiler ve diğer öğrenciler ile Etwinning web sitesi üzerinden paylaştılar. Bu projede ikinci proje toplantısına Nisan ayında okulumuzda ev sahipliği yaptı ve 7 ülkeden 53 öğrenci ve öğretmen okulumuzda ve şehrimizde ağırlandı.
2014-2015 Öğretim yılı Erasmus+ KA1 Okul Eğitimi Personel Hareketliliği projesi "Okulda İletişim, Uyuşmazlık Çözümü".
Bu projemiz için İtalya ve Litvanya'dan 2 ortak okulumuz vardı. Toplam 20 öğretmen yıl içerisinde bu 2 okula İşbaşı İzleme yaptı. İletişim ve çatışma çözümü ile ilgili yerinde gözlem ve inceleme yaparak bu okulların bu konular ile ilgili ne gibi çalışmalar yaptıklarını öğrenme imkânı bulmuş oldu.